Friday 31 July 2009

mao diay

lifeintheUK


mao ni. mao ni ang hinungdan nganong dapat magtinarong ug 'organize' sa mga papeles.

***


niadtong tuig 2006, ning take ko ani na test kay kinahanglanon sa akong pag apply aron ma naturalisado isip usa ka citizen ngari sa england.

tungod kay sige mi ug larga niadtong mga tuiga 2006,2007,2008,wala usa ko ning apply sa akoang citizenship kay mahadlok ko itanggong nila akong passport.

ug kay tungod giingnan nako nga dapat taguon gyud ning papela (with matching saka kilay for emphasis), kay di na sila muhatag ug laing kopya (mu take sa test balik kun mawala nimo), i made sure, gihipos nako ug tarong. sa sobra ka tarong sa pag hipos, nakalimot na nuon ko, diin nako gihipos.

last nakong hinumdom, nadala pa nako ang papel sa akoang trabahoan, kay akong gi pa serokan (xerox,LOL). apil ang xerox gitago nako kuyog sa adtong orihinal na dokumento.


pasporward karon, di na gyud mapugngan, kinahanglan na gyud ko mu apply ug pasport nga pula, (kay si adrian sige ngalngal kay di mi kalarga ug surprise surprise kay kinahanglan ko pirmi mupila sa embahado sa ubang nasod), wala gihapon nako nakit-an.

mao nang ning take nasad ko ug usab sa test.

mao nang nakabayad nasad nuon ko ug balik.

mao nang wala ko'y katulog kay kinahanglan ug tuon sa libro nga Life in the UK test chapters 2-6.

mao nang gipaningot ko'g bugbog kay basin hinuon di na nuon ko kapasar sa akong ikaduhang take kay nagtinapulan wala nibasa sa libro ahead of time. (nag kraming kagabii..akong aybags murag nag eye luggage).

mao nang nakaginhawa ko ug tarong paghatag sa papel na nakapasar ko..

mao nang dapat mag ampo ug tarong para pasar pirmi sa test.

mao nang gibinisaya ni kay daghan unya makabasa dili ingon nato.

mao na.


***

pagkahuman nako ug paghulagway aning papelesa, gibawi sa akong bana ug giingnan ko nga siya nalang kuno ang mutago niini.

mao na gyud!


***

iampo nalang unta nako nga mas paspas ang pag proseso nila sa akng papeles (para makauli ko sa cebu karong pasko,pohon).

unta dili parehas sa gibuhat nila sa sa papeles sa akong mga manghod. hantud karon, "the appeal is in process" ang itubag sa babaye sa telepono. intawn ang akong inahan, nagsige paabot sa ilaha, natanggong iyang byuti.

galabad gyud akong ulo.


14 comments:

Aileen said...

hahahaha! kataw-anan man ni uy! parehas ta chel. nasobrahan sa ka-OC, dili na makahinumdum asa gipanghipus ang mga papeles.

makapasar gyud ka, chel, uy. ikaw pa. bisan dili pa ka magtuon.

maau unta makalarga na sila mama dinha.

pastilan, lisud mosuwat ug mobasa binisaya. *BHH* (BHH, as in buhakhak. in english, LOL) hahahaha!

hiddenrage said...

hahahaha! kataw-anan man ni uy! parehas ta chel. nasobrahan sa ka-OC, dili na makahinumdum asa gipanghipus ang mga papeles.

makapasar gyud ka, chel, uy. ikaw pa. bisan dili pa ka magtuon.

maau unta makalarga na sila mama dinha.

pastilan, lisud mosuwat ug mobasa binisaya. *BHH* (BHH, as in buhakhak. in english, LOL) hahahaha!

***

ai KPD !!!(katawa perting dakoa, bisaya sa LOL,hahaha)

mao! murag ikaw, nakalimtan asa gitago..gikulbaan man gud ko, sttrikta kaayo ang babaye sa una, giingnan ko, na di na sila muhatag ug lain, mao nang gitagoan gyud..nakalimtan na nuon diin, BHH!!!


maayo nalang kapasar ko ganina...gipaningot apil akong bugan,KPD!!!

wala gyud koy katulog ai...

SGBK! (Salamat Ginoo Biernes Karon, bisaya sa TGIF,haha)


ai, basin magka dungan pa mo ni mama ug ari...

by september kinahanglan mularga na gyud siya...di na ko kapaabot..Hahaha=)

Aileen said...

ai KPD !!!(katawa perting dakoa, bisaya sa LOL,hahaha)

- - - - -

pastilan, na lost in translation ko, chel! hahahahaha!

ps. makurat man ko ani imong blog uy. naay mokalit kanta. hahaha!

hiddenrage said...

Hahaha!!! lost in translation=)

ai, gituyo na nako ang singer kay ga reminisce ko's akong pag ka dj kaniadtong panahona=) LOL=)

Shutterfairy said...

hahahahah.. sige kog katawa ani na entry. i read it aloud. matt asked, what are you talking about mommy... hehehehe..

ako sad..makalimot ko asa nako butang sa ka OC.

Jin said...

hahaha! you had me at "dili ingon nato". LOL! kataw-anan kaayo ka chel. murag maka-relate pod ko aning hipos2x noh nya usahay pod, murag ga-imagine ra ko nga nahipos nako somewhere humen wa diay didto. ukay nuon tanan. haha. bitaw seriously, i hope di kaayo dugay ang proceso. =)

Mommy Blogs said...

nalingaw ko nimo!!! bisayaa uy! phew! uy i will call you once buntag na diha hihihi!

hiddenrage said...

hahahahah.. sige kog katawa ani na entry. i read it aloud. matt asked, what are you talking about mommy... hehehehe..

ako sad..makalimot ko asa nako butang sa ka OC.

***

mai, haha, lisod diay ning OC kaayo ta no? makalimot na nuon sa ka grabe=)

ako sab mai, pag speling nako sa akong bisaya nga mga words and pag read nako balik, i read it aloud too! LOL=)

hiddenrage said...

hahaha! you had me at "dili ingon nato". LOL! kataw-anan kaayo ka chel. murag maka-relate pod ko aning hipos2x noh nya usahay pod, murag ga-imagine ra ko nga nahipos nako somewhere humen wa diay didto. ukay nuon tanan. haha. bitaw seriously, i hope di kaayo dugay ang proceso. =)

***

jinjin!!! hahaha, parehas diay ta, ukay tanan oi pagpangita...adrian thinks, kay sige man ko panglabay ug mag daan nga butang...naapil kuno=) ahak sad oi,LOL...
thanks jin, maayo unta dali ra nila pag process=)

hiddenrage said...

nalingaw ko nimo!!! bisayaa uy! phew! uy i will call you once buntag na diha hihihi!

***

therese, tawagi gyud ko=) para bahakhak to the maxx nasad ta=)

Anonymous said...

Ate Chel, I had a hard time reading this since I can't understand Cebuano. But I do understand some of the words.. Ilonggo ko ya b.. =)

hiddenrage said...

Ate Chel, I had a hard time reading this since I can't understand Cebuano. But I do understand some of the words.. Ilonggo ko ya b.. =)

***

Oops sorry Yan..=) next time, id put some tagalog words in it..=) *Hugs*

Patricia said...

hahahahahaha! this is way funny chelo! =D

hiddenrage said...

hahahahahaha! this is way funny chelo! =D

***

hehehe, as intended patricia=)LOL=)